Bosch Refrigerator, 151L wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Refrigerator, 151L wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

marianne h 13-12-2008
Geschreven voor: Bosch Refrigerator, 151L wit

We zijn erg blij met het laden systeem. We hadden hiervoor steeds Bosch koelkasten met roosters.
Het lade systeem hebben de volgende voordelen:
*Je hoeft niet meer op de knieen om achter in de koelkast te kunnen iets te zoeken/pakken.
*Er kan veel meer in dan in een roostermodel. dit scheelt echt een dwarsstraat.
*Als er iets omvalt of lekt druipt het niet door de hele koelkast heen maar blijft het in de bewuste lade. De lade kun je er dan uit halen om schoon te maken.
*Houdbaarheid van groenten (enz) is beduidend beter dan in onze vorige bosch koelast.

minpuntjes:
-voor nog meer flexibiliteit zou het groente vak groter mogen, of een verschuifbare scheiding tussen groente- en flessen compartiment.
-het lampje zit voorin in de kast en vlak onder de lamp voelt het snel warm aan.

Ook al zou de temperatuur (zie vorige review) misschien dan niet overal even koud zijn, (hetgeen we niet gemeten hebben) het ladensysteem bevalt ons zo goed dat we niet anders meer willen.

dit easy store systeem (laden) is echt een aanrader, zeker voor mensen met knieproblemen of ouderen.

Patrick R 18-09-2008
Geschreven voor: Bosch Refrigerator, 151L wit

In tegenstelling tot een miele koelkast valt het mij op dat de temperaturen in de ktr kast door slechte luchtcirculatie op de verchillende plaatsen erg uiteenlopen.Volgens mijn metingen zijn de temperaturen aan de voorkant onder 3 tot 4 graden hoger als de ingestelde temperatuur.Dat betekent: bij het maximale minimum van 2 graden 6 graden.Lager krijg je de temperatuur niet.Gemeten begin september.Hoe het in de zomer is weet ik niet.De miele koelkast kan ik zelfs met gemak tot 0 graden krijgen overal in de kast.Ik heb dit probleem aan Bosch voorgelegd en de monteur zegt daarop dat mijn metingen niet kloppen en dat de kast goed functioneerd:rekening is E90 voor het voorrijden(door mij geweigerd te betalen).Er worden nu logs opgestuurd die op verschillende plaatsen in de kast over een langere periode de temperaturen registreren.Koelplaat is vreemd genoeg achter onderin gemonteerd(normaal is bovenin omdat de warmere lucht boven zit).Roosterlades ipv de dichte is ook beter voor de luchtcirculatie.Al met al m.i. een slecht ontwerp.